W ramach witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności

Polityka jakości

Nadrzędnym celem SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIENNICY jest świadczenie usług medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie ginekologii i położnictwa, stomatologii i diagnostyki laboratoryjnej tak, aby jakość świadczonych usług medycznych była, w ocenie naszych Pacjentów, Klientów Instytucjonalnych i innych Interesariuszy, nie do osiągnięcia przez konkurencję.

Politykę Jakości realizujemy poprzez:

  • modernizację posiadanej infrastruktury,
  • poszerzanie zakresu świadczonych usług,
  • sukcesywne unowocześnianie aparatury medycznej,
  • poszukiwanie możliwości pozyskania dodatkowych źródeł finansowania,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji zatrudnianego personelu,
  • otoczenie pacjenta fachową i troskliwą opieką medyczną,
  • zaangażowanie w ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakościa PN-EN ISO 9001:2015.

Każdy pracownik zna, rozumie, przestrzega i realizuje politykę jakości. Personel jest świadomy istoty i ważności realizowanych działa , tego jak się przyczynia do osiągania celów systemu zarzadzania, jak również znaczenia spełnienia wymaga pacjentów oraz wymaga ustawowych i przepisów prawnych. okumenty opisujące politykę jakości są dostępne wszystkim pracownikom, którzy znają ich treść i stosują w praktyce. eklaruję swoje zaangażowanie w realizację polityki jakości oraz zobowiązuję się zapewnić odpowiednie środki inansowe i umożliwić sprawne funkcjonowanie podmiotu leczniczego zgodnie z przyjętym systemem zarządzania.

Kierownik SP ZOZ w Siennicy
Katarzyna Wyszogrodzka-Jagiełło

Wydanie II
Siennica, 06.09.2017 rok.