Polityka jakości
Nadrzędnym celem SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIENNICY jest świadczenie usług medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie ginekologii i położnictwa, stomatologii i diagnostyki laboratoryjnej tak, aby jakość świadczonych usług medycznych była, w ocenie naszych Pacjentów, Klientów Instytucjonalnych i innych Interesariuszy, nie do osiągnięcia przez konkurencję.
Politykę Jakości realizujemy poprzez:
- modernizację posiadanej infrastruktury,
- poszerzanie zakresu świadczonych usług,
- sukcesywne unowocześnianie aparatury medycznej,
- poszukiwanie możliwości pozyskania dodatkowych źródeł finansowania,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zatrudnianego personelu,
- otoczenie pacjenta fachową i troskliwą opieką medyczną,
- zaangażowanie w ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakościa PN-EN ISO 9001:2015.
Każdy pracownik zna, rozumie, przestrzega i realizuje politykę jakości. Personel jest świadomy istoty i ważności realizowanych działa , tego jak się przyczynia do osiągania celów systemu zarzadzania, jak również znaczenia spełnienia wymaga pacjentów oraz wymaga ustawowych i przepisów prawnych. okumenty opisujące politykę jakości są dostępne wszystkim pracownikom, którzy znają ich treść i stosują w praktyce. eklaruję swoje zaangażowanie w realizację polityki jakości oraz zobowiązuję się zapewnić odpowiednie środki inansowe i umożliwić sprawne funkcjonowanie podmiotu leczniczego zgodnie z przyjętym systemem zarządzania.